Μία μονοήμερη εξόρμηση στο Ναύπλιο για να γνωρίσεις τις ομορφιές του

Ήρθε η ώρα να κάνεις μία εξόρμηση στο Ναύπλιο. Αυτή τη τόσο όμορφη πόλη που είναι γεμάτη ομορφιές σε κάθε κοίταγμα σου. Αξίζει να ταξιδεύεις παντού.

Μία όμορφη εξόρμηση στο Ναύπλιο

gates-nauplio-gatoules-nafplio-kastra-gotravelyourselfgr

Θυμάμαι από παλιά που είχαμε πάει στο Ναύπλιο εκδρομή με το σχολείο. Ήταν μία αρκετά όμορφη εκδρομή που περάσαμε όμορφα και αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με το Ναύπλιο. Στα επόμενα χρόνια είχα πάει άλλες 2-3 φορές οικογενειακά, αλλά ποτέ δεν για μία ολοκληρωμένη μονοήμερη.

Έτσι μία μέρα σαν όλες τις άλλες, έριξα την ιδέα στον σύντροφο μου να επισκεφτούμε το Ναύπλιο και να κάτσουμε εκεί όλη τη μέρα. Θυμήθηκα πόσο όμορφη είναι η πόλη του Ναυπλίου και σίγουρα θα ήθελα να ξαναπάω κάποια στιγμή. Έβγαλα πολλές φωτογραφίες και πήγαμε σε πολλά μέρη, οπότε σκέφτηκα να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σου. Και πού ξέρεις; Ίσως ο επόμενος σου προορισμός είναι το Ναύπλιο.

Λίγες πληροφορίες για το Ναύπλιο

Το Ναύπλιο υπήρχε πρωτεύουσα της Ελλάδας από το 1827-1834. Σήμερα είναι πόλη της Πελοποννήσου και πρωτεύουσα της Περιφερειακής ενότητας Αργολίδας. Το 2011 είχε 14.203 κατοίκους.

Συνήθως είναι μία περιοχή με πολύ υγρασία, λόγω της θάλασσας που τη περιβάλλει, αλλά πάντα έχει μεσογειακό γλυκό κλίμα. Είναι από τους πιο τοπ προορισμούς για όσους μένουν Αθήνα ή Πελοπόννησο. Από την Αθήνα συνήθως κάνεις 1,5-2 ώρες για να φτάσεις ανάλογα τη κίνηση. Μπροστά σου θα συναντήσεις 1-2 διόδια, ενώ η διαδρομή είναι εύκολη και άνετη.

Τι είδαμε και τι μας άρεσε στο Ναύπλιο

grafiko-spitaki-louloudia-aksiotheato-nafplio-nauplio-gotravelyourselfgr

Καταρχάς να τονίσω και κάτι που προανέφερα. Η διαδρομή από Αθήνα προς Ναύπλιο ήταν πολύ άνετη και δεν είχε σχεδόν καθόλου κίνηση. Φτάσαμε πολύ γρήγορα και αμέσως ετοιμαστήκαμε για την εξόρμηση στο Ναύπλιο. Αφού παρκάραμε κοντά στην Ακροναυπλία, κατεβήκαμε προς τα κάτω για έναν καφέ.

kafes-kafeteries-nafplio-nauplio-eksormisi-volta-limani-naupliou-gotravelyourselfgr

nauplio-thea-kafeteries-volta-thalassa-mpourtzi-kastro-eksormisi-nafplio-gotravelyourselfgr

Το κάστρο Μπουρτζί φαινόταν πεντακάθαρα μπροστά μας στη μέση της θάλασσας και ο καιρός ήταν ιδανικός. Είχε αυτή την ελαφριά δροσούλα που σε κάνει να θέλεις να περπατήσεις όλη μέρα.

kastro-mpourtzi-nauplio-palamidi-aksiotheata-kastra-thalassa-gotravelyourselfgr

Αφού κάτσαμε να απολαύσουμε τη θάλασσα και τον καφέ μας, ξεκινήσαμε τη βόλτα μας προς το κέντρο. Δίπλα μας το λιμάνι του Ναυπλίου, τόσο όμορφο και μαγευτικό, σαν πίνακας ζωγραφικής.

limani-nauplio-volta-karavakia-kastro-mpourtzi-monoimeri-aksiotheata-gotravelyourselfgrlimani-nafplio-aksiotheata-ouranos-thalassa-nauplio-gotravelyourselfgr

limani-naupliou-karavia-thalassa-diakopes-eksormisi-gotravelyourselfgr

Λίγο πιο κάτω φτάσαμε στο σημείο που είναι τα εστιατόρια και οι ταβέρνες μαζί με τις καφετέριες και τα διάφορα τουριστικά μαγαζάκια. Εκεί βρήκαμε άπειρες επιλογές για γεύμα, από ελληνική κουζίνα μέχρι και κινέζικο μα άπειρα πιάτα για να διαλέξεις. Έτσι διαλέξαμε μία γνωστή ταβέρνα και απολαύσαμε το ψαράκι μας και τη θέα της θάλασσας. Οι άνθρωποι ήταν πολύ ευγενικοί και πρόσχαροι και μας κέρασαν και γλυκό στο τέλος.

paralia-naupliou-limani-nafplio-estiatoria-volta-gotravelyourselfgrkentro-nafpliou-aksiotheata-estiatoria-limani-naupliou-perioxes-gotravelyourselfgrnafplio-kentro-aksiotheata-dentra-limani-naupliou-volta-eksormisi-monoimeri-gotravelyourselfgr

Μετά από το γεύμα μας, είπαμε να περπατήσουμε στα στενάκια και στα γραφικά σοκάκια του Ναυπλίου σαν γνήσιοι τουρίστες που είμαστε. Πόσο όμορφη είναι η Ελλάδα μας και οι περιοχές της. Όλα τα στενάκια ήταν στολισμένα με όμορφα λουλούδια, μαγαζάκια σε κάθε γωνιά για να αγοράσεις ότι θέλεις και πολλά παλιά σπίτια που σε ταξιδεύουν σε μοναδικές εποχές. Εκεί βρήκαμε και πολλά σκαλάκια που σε οδηγούν σε ένα καινούριο στενό ή σε μία τοποθεσία που δεν έχεις ξαναδεί. Πολλοί τουρίστες έκαναν τη βόλτα τους και χάζευαν την ομορφιά του Ναυπλίου.

diakopes-sto-nauplio-estiatoria-fagito-sokakia-perpatima-nafplio-gotravelyourselfgrgrafiko-spitaki-louloudia-aksiotheato-nafplio-nauplio-gotravelyourselfgrnafplio-louloudia-aksiotheata-omorfi-fusi-volta-stenakia-sokakia-grafika-eksormisi-monoimeri-gotravelyourselfgromorfo-nauplio-nafplio-grafika-sokakia-volta-diakopes-eksormisi-fusi-gotravelyourselfgr

skales-psaromaxalas-nafplio-kentro-naupliou-perioxes-aksiotheata-volta-eksormisi-gotravelyourselfgrtourismos-sto-nauplio-nafplio-perioxes-volta-aksiotheata-sokakia-magazia-eksormisi-gotravelyourselfgrtouristika-magazia-nauplio-tourismos-nafplio-volta-eksormisi-gotravelyourselfgrsugkoinonia-nauplio-nafplio-ktel-leoforeia-metakinisi-eksormisi-gotravelyourselfgr

Αξίζει να κάνεις μία εξόρμηση στο Ναύπλιο, όχι μόνο για την ομορφιά της, αλλά και για τα πολλά αξιοθέατα που έχει. Μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται οι εκκλησίες, τα μουσεία του, τα κάστρα, οι πλατείες του αλλά και η μοναδική θάλασσα της Ακροναυπλίας.

ekklisia-agiou-georgiou-kentro-naupliou-nafplio-aksiotheata-ekklisies-nafpliou-volta-eksormisi-monoimeri-gotravelyourselfgr-kastro-palamidi-akronauplia-nafplio-kastra-naupliou-volta-eksormisi-gotravelyourselfgrplateia-nauplio-kentro-nafpliou-thalassa-limani-aksiotheata-gotravelyourselfgrplateia-suntagmatos-nauplio-plateia-fillelinon-nafplio-volta-eksormisi-perioxes-gotravelyourselfgrplateies-naupliou-plateia-suntagmatos-nafplio-fillelinon-paralia-nauplio-limani-volta-eksormisi-gotravelyourselfgr

Σε εκείνο το σημείο που σκάει η θάλασσα στα πόδια σου και εσύ περιεργάζεσαι τα συντρίμμια μίας άλλης εποχής. Είναι το ιδανικό μέρος για να κάτσεις μαζί με τον άνθρωπο σου, αλλά και μόνη σου αν θέλεις. Και εκεί κάτσαμε μετά τη μεγάλη βόλτα μας. Με έναν καφέ στο χέρι, χαζεύαμε τη δύση του ηλίου και τη θάλασσα που πλατσούριζε. Και ο ουρανός, τόσο όμορφος και τόσο μοναδικός με τα άπειρα χρώματα του.

akronauplia-eksormisi-volta-thalassa-nauplio-nafplio-aksiotheata-istoria-gotravelyourselfgrakronauplia-kastra-volta-thalassa-palamidi-nafplio-gotravelyourselfgrakronauplia-nafplio-thalassa-thea-aksiotheata-naupliou-gotravelyourselfgrakronauplia-nauplio-nafplio-kastra-thalassa-aksiotheata-eksormisi-dusi-fusi-gotravelyourselfgrakronauplia-thalassa-thea-fulakes-naupliou-palamidi-limani-nafplio-gotravelyourselfgranatoli-dusi-iliou-thalassa-akronauplia-palamidi-volta-sto-nafplio-nauplio-aksiotheata-gotravelyourselfgrpalia-kastra-naupliou-akronauplia-aksiotheata-thalassa-volta-nafplio-gotravelyourselfgr

Και για το τέλος, με το που έπεσε ο ήλιος, πήγαμε στο κάστρο του Παλαμηδίου για να δούμε τη θέα του νυχτερινού Ναυπλίου. Μία μοναδική εμπειρία που κάποια στιγμή πρέπει να ζήσεις και εσύ. Και τώρα πάμε πίσω στην Αθήνα γεμάτοι καινούριες εικόνες και μία αξέχαστη μονοήμερη στο μυαλό μας.

kastro-palamidiou-nuxta-thea-poli-naupliou-nafplio-aksiotheata-eikones-gotravelyourselfgr

Λόγοι για να επισκεφτείς και εσύ το Ναύπλιο

Nafplio-kentro-plateia-perioxes-nauplio-gotravelyourselfgr

Εδώ θα σου παρουσιάσω κάποιους λόγους που πιστεύω ότι πρέπει να τολμήσεις και εσύ μία μονοήμερη εξόρμηση στο Ναύπλιο. Για να δούμε, θα πειστείς, όπως και εγώ;

• Καταρχάς ένας λόγος για να επισκεφτείς το Ναύπλιο, είναι το πόσο κοντά στην Αθήνα είναι. Σε 1-2 ώρες θα είσαι εκεί άνετα και χωρίς κίνηση.

• Δεύτερον είναι τα αξιοθέατα που έχει άπειρα να δεις, ειδικά αν σου αρέσει η τέχνη. Η ιστορία του Ναυπλίου από μόνη της είναι κάτι μοναδικό που πρέπει να του ρίξεις μία ματιά.

• Επίσης, το Ναύπλιο είναι πολύ προσιτό για τους τουρίστες. Έχει νορμάλ τιμές σε φαγητό και διαμονή και δεν έχει πολυκοσμία εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες.

• Τα άπειρα σοκάκια του θα σου πάρουν το μυαλό και θα θέλεις να κάνεις καθημερινά βόλτα εκεί και να τα χαζεύεις.

• Είναι ο κατάλληλος προορισμός και για οικογένειες αλλά και για διακοπές με τη σχέση σου ή τη παρέα. Έχει νυχτερινή ζωή που θα απολαύσεις και θα περάσεις πολύ όμορφα.

• Και για να μην το ξεχάσω, το Ναύπλιο έχει πανέμορφες και οργανωμένες παραλίες που είναι πολύ κοντά στη περιοχή. Μία όμορφη εξόρμηση στο Ναύπλιο είναι ότι χρειάζεσαι!

Τι περιμένεις λοιπόν; Επισκέψου και εσύ σήμερα το Ναύπλιο για μία όμορφη εξόρμηση!

Μοιράσου το με τους φίλους σου
Share on Facebook
0Share on Reddit
Reddit

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *