agkistri-nisi-limani-agkistriou-monoimeri-skala-diakopes-kritiki-gotravelyourselfgr

Αγκίστρι, το μικρό νησάκι με τα καταγάλανα νερά 1 ώρα από την Αθήνα

Το Αγκίστρι, το μικρότερο νησάκι του Αργοσαρωνικού, σε περιμένει να το επισκεφτείς. Μόλις 1,5 ώρα μακριά από την Αθήνα, θα συναντήσεις ένα πανέμορφο μέρος.

Το Αγκίστρι και οι ομορφιές του

paralies-agkistriou-skala-limani-thalassa-diakopes-monoimeri-gotravelyourselfgr

Το καλοκαίρι είναι για διακοπές, χαλάρωση και πολλές εξορμήσεις. Είτε επιλέξεις κάποια μονοήμερη, είτε διακοπές για περισσότερες ημέρες, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Θα περάσεις πολύ όμορφα και η Ελλάδα μας έχει άπειρους κοντινούς προορισμούς για να διαλέξεις.

Αν δεν έχεις χρόνο λόγω δουλειάς και δεν μπορείς να πας κάπου πιο μακριά ή για περισσότερο χρονικό διάστημα, μπορείς να πας μία μονοήμερη σε κάποιο νησάκι κοντά στην Αθήνα. Υπάρχουν πολλές επιλογές, αλλά σήμερα θα σου μιλήσω για το Αγκίστρι. Ένα όμορφο νησάκι, δίπλα στην Αίγινα που μπορείς να το δεις όλο σε μία μέρα και να περάσεις πολύ ωραία.

Σε αυτό το άρθρο θα σου αφηγηθώ με λέξεις και εικόνες τη δική μου μονοήμερη και το πως πέρασα σε αυτό το νησάκι. Επίσης, θα μάθεις και 2-3 πληροφορίες για αυτόν τον προορισμό και είμαι σίγουρη ότι θα τον αγαπήσεις και θα τον επισκεφτείς άμεσα.

Μερικές πληροφορίες για το Αγκίστρι

dimos-agkistriou-xartis-odigies-poli-kentro-agkistri-nisi-gotravelyourselfgr

Το Αγκίστρι ανήκει στα νησιά του Αργοσαρωνικού και ανήκει στον Νομό Αττικής. Είναι από τα πιο μικρά νησάκια σε έκταση (περίπου 14 χιλιόμετρα) και αποτελείται από 4 χωριά, το Μεγαλοχώρι, η Σκάλα, τα Λιμενάρια και το Μετόχι.

Έχει απόσταση 3,5 χιλιόμετρα από το λιμάνι της Αίγινας και έχει 1145 μόνιμους κατοίκους τον χειμώνα, σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Το καλοκαίρι μπορεί να φτάσει και μέχρι τα 5.000+ άτομα μαζί με τους τουρίστες.

Για να επισκεφτείς το όμορφο Αγκίστρι, θα πάρεις το φέρι μπότ από το λιμάνι του Πειραιά στη πύλη που φεύγουν τα καράβια για Αίγινα. Με το πιο αργό φέρι είναι 1,5 ώρα η διαδρομή, ενώ με το γρήγορο 55 λεπτά περίπου. Μπορείς να βγάλεις εισιτήριο εκείνη τη στιγμή ή να τα κλείσεις πιο πριν μέσω ίντερνετ ή τηλεφώνου. Το φέρι σταματάει στη περιοχή της Σκάλας που από εκεί μπορείς να ξεκινήσεις τη περιπέτεια σου μιας και οι παραλίες αλλά και τα μαγαζιά βρίσκονται κυριολεκτικά μέσα στα πόδια σου.

Η μονοήμερη, πού πήγα και τι μου άρεσε

ekklisia-agion-anargiron-agkistri-ekklisies-skala-kentro-gotravelyourselfgr

Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ευκαιρία φέτος το καλοκαίρι να πάω σε κάποια μέρη που ήθελα να πάω εδώ και καιρό. Η φίλη μου συμφώνησε και αρχίσαμε να κοιτάμε τα μέρη που ήταν κοντά στην Αθήνα για να κάνουμε μονοήμερες ή διήμερες εκδρομές. Για αρχή, είπαμε να πάμε στην Αίγινα. Αλλά μιας και χρειάζεσαι περισσότερο από 1 μέρα για να την εξερευνήσεις, αποφασίσαμε να πάμε στο »αδερφάκι» της, λίγο πιο κάτω, το Αγκίστρι.

Ψάξαμε για κριτικές και σε τι παραλίες κλπ, μπορούμε να πάμε και βρήκαμε αυτό που ψάχναμε. Αυτό το μικρό νησάκι είναι ότι πρέπει για μία μονοήμερη με την οικογένεια, τη παρέα ή το ταίρι σου. Επίσης, δεν χρειάζεται να έχεις αυτοκίνητο μιας και οι περισσότερες τοποθεσίες είναι δίπλα σου. Ωστόσο, όταν κατεβαίνεις στο λιμάνι της Σκάλας, μπορείς να πάρεις κάποιο λεωφορείο για να σε αφήσει στο χωριό που θέλεις.

agkistri-limani-skala-nisia-argosaronikou-thalassa-karavia-paralia-monoimeri-gotravelyourselfgr

Έτσι, αφού κλείσαμε τα εισιτήρια, επιβιβαστήκαμε στο φέρι μας και η διαδρομή με το καράβι ήταν πολύ όμορφη αλλά και γρήγορη.

Δέκα λεπτά πριν φτάσουμε, το καράβι έκανε μία στάση στην Αίγινα. Άφησε εκεί σχεδόν όλο το πλοίο και μετά από 10 λεπτά ξεκίνησε για τον τελικό του προορισμό.

Φτάσαμε και δεν αφήσαμε στιγμή να χαθεί. Δίπλα στο λιμάνι, μπορείς να κάνεις μπάνιο σε μία από τις παραλίες του νησιού. Παρόλο που σταματάει εκεί το φέρι, τα νερά είναι καταγάλανα και καθαρά. Οι περισσότερες παραλίες είναι οργανωμένες με ξαπλώστρες και ομπρέλες και εκεί μπορείς να παραγγείλεις τον καφέ σου ή ότι άλλο θέλεις.

paralia-agkistri-skala-ksaplostres-thalassa-diakopes-monoimer-gotravelyourselfgr

Βρήκαμε να κάτσουμε σε μία οργανωμένη παραλία με άμμο και πολύ καλό βάθος. Αυτή η παραλία είναι ότι πρέπει για παιδιά, μιας και όσο προχωράς δεν βαθαίνει πολύ. Κάτσαμε μέχρι το μεσημέρι και μετά είπαμε πως είναι η ώρα για ψαράκι και καλή ατμόσφαιρα. Περπατήσαμε λίγο πιο πέρα και κοντά στο λιμάνι, βρήκαμε μια ταβέρνα. Είχε πολύ νόστιμο και φρέσκο φαγητό και η θέα ήταν ανεπανάληπτη. Επίσης, οι γατούλες του νησιού μας έκαναν παρέα.

agkistri-taverna-o-giorgos-fagito-thalassina-thalassa-paralia-limani-agkistriou-gotravelyourselfgr

Έπειτα περιμέναμε να πέσει λίγο ο ήλιος, πριν ξεκινήσουμε τη βόλτα μας στο κέντρο της Σκάλας.

Προχωρήσαμε μέσα στα στενά και βρεθήκαμε σε ένα σημείο με πολλά τουριστικά μαγαζάκια, καφετέριες αλλά και οργανωμένες παραλίες που μπορούσες να κάτσεις. Αγοράσαμε τα κλασικά αγαπημένα μαγνητάκια και εγώ πήρα και ένα τοπικό γλυκό του Αγκιστρίου, τα αγαπημένα αμυγδαλωτά της που τα σερβίρουν σε γάμους αλλά και σε κάθε περίσταση.

kentro-agkistriou-volta-magazia-diakopes-nisia-gotravelyourselfgrmagnitakia-souvenir-touristika-agkistri-magazia-dora-gotravelyourselfgrplateia-agkistriou-skala-agkistri-diakopes-volta-magazia-nisia-argosaronikos-gotravelyourselfgrstena-agkistriou-agkistri-kentro-dimos-nisia-argosaronikou-gotravelyourselfgr

Στη συνέχεια, επειδή θέλαμε να κάτσουμε και σε κάποια άλλη παραλία, είπαμε να πάμε στη παραλία που ήταν απέναντι μας ακριβώς. Όμορφα, καθαρά νερά και το ότι ήταν λίγο πιο αργά, καθιστούσε το κλίμα πανέμορφο.

paralia-organomeni-agkistriou-agkistri-paralies-thalassa-monoimeri-diakopes-mikra-nisia-gotravelyourselfgr

Και δεν γίνεται να τελειώσει η μέρα χωρίς παγωτό βεβαίως. Πήραμε παγωτάκι από μία καφετέρια που είχε πολλές γεύσεις και το απολαύσαμε στη διαδρομή μας για πίσω στο καράβι. Στις 8 και κάτι ήταν το τελευταίο για Πειραιά και αφού χαζέψαμε τα ήρεμα νερά του Αγκιστρίου, είπαμε στο επανιδείν!

Γιατί ένα τόσο όμορφο νησάκι, δεν γίνεται να μην το ξαναεπισκεφτείς. Και όπως μου είπε μία κοπέλα της περιοχής: »Όποιος έρχεται στο Αγκίστρι, ξαναγυρίζει».

Θετικά και αρνητικά που βρήκα στο Αγκίστρι

margarites-louloudia-agkistri-monoimeri-diakopes-kritiki-nisia-gotravelyourselfgr

• Δεν βρήκα σχεδόν τίποτα αρνητικό σε αυτό το όμορφο νησάκι. Μου άρεσε ιδιαίτερα, ότι ήταν ένα ήσυχο νησί χωρίς »φασαρία». Είναι ιδανικό για να χαλαρώσεις και ειδικά για οικογένειες.

• Επίσης, μου άρεσε η απουσία οχημάτων, κάτι που μου φάνταζε πρωτόγνωρο. Ναι μεν, μπορείς να κινηθείς με μικρά λεωφορεία αλλά δεν ενοχλούν. Και αν θέλεις κάτι πιο ιδιωτικό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μηχανάκι ή ποδήλατο. Μπορείς να νοικιάσεις ποδήλατο στο νησί ανάλογα τις ανάγκες σου.

• Μου άρεσε και το γεγονός ότι οι παραλίες ήταν καθαρές και οργανωμένες. Εκτός από τις παραλίες που βρίσκονται στη Σκάλα, μπορείς να επισκεφτείς και τις υπόλοιπες που βρίσκονται στα υπόλοιπα νησιά. Η παραλία Μεγαλοχώρι, η Δραγωνιέρα, η παραλία Χαλικιάδα, η Μαρέζα αλλά και η Απόνησος, είναι όμορφες και μοναδικές παραλίες που μπορείς να βρεις.

• Το μόνο που μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν οι τιμές στις ξαπλώστρες. Και στις 2 παραλίες που επισκεφτήκαμε έπρεπε να πληρώσουμε 5 ευρώ τη ξαπλώστρα συν αν θέλαμε να πιούμε ή να φάμε κάτι. Καταλαβαίνω ότι το καλοκαίρι είναι η περίοδος που προσπαθούν οι ντόπιοι να βγάλουν χρήματα, αλλά μου φάνηκε υπερβολή. Τέλος πάντων, μπορείτε να μην πάρετε ξαπλώστρα και ομπρέλα αν δεν θέλετε και να φέρετε τη δική σας.

• Αν και οι ξαπλώστρες χρεώνονταν στις παραλίες που πήγαμε, δεν είχα κάποιο άλλο παράπονο στο θέμα τιμής. Οι τιμές είναι φυσιολογικές για ένα τουριστικό νησί και δεν θα ξοδέψετε πολλά χρήματα για τη διασκέδαση σας.

• Πήραμε τα εισιτήρια με επιστροφή και πληρώσαμε 25 ευρώ το άτομο σε τουριστική περίοδο. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή τιμή για μονοήμερη και αν θέλετε να πάτε με αυτοκίνητο, οι τιμές δεν διαφέρουν πολύ. Με μία καλή αναζήτηση μπορείτε να βρείτε φθηνά εισιτήρια αλλά και φθηνή διαμονή. Εγώ θα ήθελα να μείνω παραπάνω μέρες και όταν βρω τον χρόνο, ίσως και να το κάνω.

• Τέλος, είναι το κατάλληλο νησί για εμάς τους »μοναχικούς ταξιδιώτες» που μας αρέσει η ανακάλυψη.

Εσύ θα έδινες μία ευκαιρία σε αυτό το μικροσκοπικό νησάκι; Αν έχεις πάει, πώς σου φάνηκε;

Μοιράσου το με τους φίλους σου
Share on Facebook
0Share on Reddit
Reddit

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *