visitporos-poros-aksiotheata-nisia-argosaronikou-gotravelyourselfgr

Πόρος, το ονειρεμένο νησί του Αργοσαρωνικού με τα υπέροχα τοπία

Ο Πόρος είναι ένα από τα πιο όμορφα νησάκια του Αργοσαρωνικού. Αξίζει να το επισκεφτείς έστω μία φορά και είναι σίγουρο ότι θα θέλεις να γυρίσεις πάλι εκεί.

Ο παραδεισένιος Πόρος

poros-poli-kentro-louloudia-aksiotheata-nisia-diakopes-gotravelyourselfgr

Σε αυτό το άρθρο θα σου αφηγηθώ πως πέρασα μία μέρα στον Πόρο μέσα από πολλές εικόνες και σκέψεις. Εκτός από αυτή την αφήγηση, θα σου πω και λίγα πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για αυτό το μοναδικό νησάκι. Και πού ξέρεις; Ίσως και εσύ το ερωτευτείς όσο εγώ και η επόμενη σου εξόρμηση να είναι σε αυτό το θαυμαστό νησάκι του Αργοσαρωνικού που είναι μόνο 1 ώρα μακριά από τον Πειραιά.

Λίγες πληροφορίες για τον Πόρο

thalassa-poros-limani-karavia-aksiotheata-gotravelyourselfgr

Το μόνο σίγουρο για αυτό το νησί, είναι ότι δεν προλαβαίνεις να το δεις όλο σε μία ημέρα, παρόλο που εγώ και η φίλη μου προσπαθήσαμε και γυρίσαμε το μισό νησί σε ούτε 10 ώρες. Μπορείς να επισκεφτείς πολλά μέρη με τα πόδια και να απολαύσεις τη θέα. Αλλά έχεις και την επιλογή να νοικιάσεις ποδήλατο, μηχανάκι αλλά και γουρούνα για να κάνεις με την άνεση σου τον γύρο του νησιού και να πας όπου θέλεις.

Ο Πόρος έχει γύρω στους 4.000 μόνιμους κατοίκους σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Βρίσκεται απέναντι από τον Γαλατά Τροιζηνίας, δίπλα στην ακτή Πελοποννήσου. Το χωριό Γαλατάς είναι γνωστό για το λεμονοδάσος του που οι περισσότεροι το επισκέπτονται για αυτό το αξιοθέατο.

Επίσης, ο Πόρος φημίζεται για τις όμορφες και οργανωμένες παραλίες του αλλά και για τα αξιοθέατα του. Ένα από αυτά είναι το αρχαιολογικό μουσείο στη πλατεία Κορύζη και τα ερείπια του ναού του Ποσειδώνα που βρίσκονται στο βόρειο μέρος του νησιού. Εκτός από τα αξιοθέατα, μία βόλτα στη πόλη και στα γύρω νησάκια θα σας πείσει για το πόσο όμορφο μπορεί να είναι ένα νησί. Εξάλλου δεν είναι τυχαία ο νούμερο 1 προορισμός για τους Αθηναίους και όχι μόνο. Μία επίσκεψη θα σε πείσει.

Η δική μου μονοήμερη εκδρομή στον Πόρο

limanaki-tis-agapis-paralia-lovebay-beach-poros-paralia-paralies-porou-aksiotheata-thalassa-diakopes-gotravelyourselfgr

Και αφού αποφασίσαμε ότι ο επόμενος καλοκαιρινός προορισμός μας θα είναι το νησάκι του Πόρου, κλείσαμε εισιτήρια και φύγαμε με το »γρήγορο δελφίνι». Με το γρήγορο πλοίο φτάνεις εκεί μέσα σε 1 ώρα από το λιμάνι του Πειραιά. Ενώ αν προτιμήσεις το πιο αργό που είναι πιο οικονομικό, μπορεί η διαδρομή να διαρκέσει και 2-2,5 ώρες. Μετά από 1 ώρα άνετης διαδρομής, φτάσαμε στο ξακουστό νησί του Αργοσαρωνικού. Η εικόνα που αντικρίσαμε ήταν κάτι παραπάνω από παραμυθένια.

Καταγάλανα νερά και δίπλα μας άπειρα μαγαζάκια και εστιατόρια για να κάτσεις να απολαύσεις τον καφέ και το φαγητό σου. Δεν χάσαμε χρόνο και αμέσως αρχίσαμε την εξερεύνηση. Μιας και ήμασταν πρώτη φορά στο νησί, δεν είχαμε ιδέα που να πάμε και τι να κάνουμε και ρωτήσαμε μία κυρία σε ένα τοπικό μαγαζάκι. Ήταν πολύ ευγενική, όπως και όλοι οι κάτοικοι του νησιού, και μας είπε ακριβώς πως να πάμε σε μία κοντινή παραλία.

aksiotheata-stena-poros-nisia-argosaronikou-gotravelyourselfgr

Ανεβοκατεβήκαμε τα διάφορα γραφικά και πανέμορφα στενάκια και φτάσαμε στη παραλία »Ασκέλι», δίπλα στη παραλία »Κανάλι». Η παραλία ήταν οργανωμένη σε πολύ καλές τιμές. Επίσης, πεντακάθαρη με άμμο που δεν βαθαίνει απότομα και δεν είχε πολύ κόσμο μιας και πήγαμε πολύ πρωί. Μπορείς να φτάσεις εκεί με τα πόδια μέσα σε 10-15 λεπτά, ενώ μπορείς να πάρεις ταξί από το κέντρο που είναι και αυτό πολύ οικονομικό. Κάτσαμε εκεί μέχρι το μεσημέρι και απολαύσαμε πολύ το μπάνιο και τον καφέ μας. Από τις πιο όμορφες παραλίες.

kanali-beach-bar-paralia-asxeri-paralies-organomenes-porou-poros-diakopes-thalassa-gotravelyourselfgr

paralia-asxeri-kanali-beach-bar-poros-paralies-porou-thalassa-diakopes-gotravelyourselfgrparalia-kanali-asxeri-poros-paralies-porou-diakopes-vouties-aksiotheata-nisia-gotravelyourselfgr

Στη συνέχεια, θέλαμε να εξερευνήσουμε και άλλο το νησί και να πάμε στη παραλία »το λιμανάκι της Αγάπης». Μία από τις πιο γνωστές παραλίες για τους τουρίστες. Η διαδρομή για να φτάσεις εκεί με τα πόδια είναι αρκετά μεγάλη, οπότε πήραμε ταξί μέχρι εκεί. Ήταν μία ωραία παραλία, αλλά είχε πολύ κόσμο και δεν κάτσαμε.

the-love-bay-limanaki-tis-agapis-paralies-porou-paralia-gotravelyourselfgrparalia-limanaki-tis-agapis-poros-paralies-porou-thalassa-diakopes-gotravelyourselfgr

Η φίλη μου βρήκε άλλη μία παραλία ακριβώς δίπλα, ο Ρώσικος Ναυσταθμός που εκεί υπάρχει το ιερό του Ποσειδώνα. Κάτσαμε εκεί για λίγη ώρα και μιας και μας έπιασε η πείνα του μεσημεριού, αποφασίσαμε να γυρίσουμε στο κέντρο της πόλης.

paralia-rossanautikos-omilos-russian-club-poros-nisi-gotravelyourselfgr paralia-rossikosnautomilos-poros-paralies-diakopes-thalassa-gotravelyourselfgr

Πήραμε πάλι ταξί γιατί δεν είχαμε ιδέα που είμαστε και ο ταξιτζής μας πρότεινε ένα ωραίο εστιατόριο με νόστιμο φαγητό. Ξεκουραστήκαμε εκεί για 1-2 ώρες και μετά ήρθε η ώρα για βόλτα και τουρισμό στον όμορφο Πόρο.

agora-odou-ermou-pinakides-poros-magazia-aksiotheata-gotravelyourselfgr kentro-porou-estiatoria-fagito-diakopes-gotravelyourselfgr

Στο λιμάνι του Πόρου έχει μικρές βαρκούλες που μπορείς να πάρεις για να σε πάνε στα απέναντι νησάκια. Ακριβώς απέναντι βρίσκονται πολλά εστιατόρια και καφετέριες, όπως και τουριστικά μαγαζάκια για να χαζέψεις και να κάνεις τις αγορές σου.

kentro-poli-poros-spitakia-magazia-estiatoria-volta-diakopes-gotravelyourselfgr plateia-porou-poros-agalma-aksiotheata-nisia-gotravelyourselfgrcitronne-gallery-kalokairi-2022-aksiotheata-porou-nisia-nisi-gotravelyourselfgr

Αν έχεις αντοχές, τα στενάκια ενδείκνυνται για μία όμορφη βόλτα ή αλλιώς μπορείς να περπατήσεις στο λιμάνι. Η απόσταση είναι μεγάλη και θα βρίσκεσαι ανάμεσα σε θάλασσα και άπειρα μαγαζιά για να διαλέξεις.

poros-kotera-aksiotheata-thalassa-nisia-argosaronikou-gotravelyourselfgr stenakia-porou-omorfa-aksiotheata-spitakia-gotravelyourselfgr stenakia-porou-poros-diakopes-volta-nisia-gotravelyourselfgr

Όπως προανάφερα στην αρχή του άρθρου, μπορείς να νοικιάσεις κάποιο ποδήλατο ή μηχανάκι ή ακόμα και γουρούνα για να διασχίσεις άνετα το νησί. Έχουμε πει ήδη με τη φίλη μου ότι την επόμενη φορά που θα επισκεφτούμε το νησί, θα νοικιάσουμε γουρούνες.

Και αφού κουραστήκαμε και τα πόδια μας είχαν πάρει φωτιά, ήρθε η ώρα να χαλαρώσουμε και να περιμένουμε το καράβι μας να γυρίσει. Αν και κουρασμένες, ήμασταν γεμάτες όμορφες αναμνήσεις και εικόνες που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.

limani-porou-vradu-nixterini-zoi-nisia-argosaronikou-gotravelyourselfgr

Ο Πόρος είναι το νησί που θα είναι για πάντα στη καρδιά μας. Αν θέλεις να δεις όλο το νησί, θα χρειαστείς τουλάχιστον 2 μέρες, αλλά και 1 μέρα να κάτσεις είναι σίγουρο ότι θα το λατρέψεις. Μήπως ο Πόρος είναι ο επόμενος προορισμός σου;

Μοιράσου το με τους φίλους σου
Share on Facebook
0Share on Reddit
Reddit

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *